Masopustní koblihy

Vzhledem k nadcházejícímu masopustu jsem se rozhodla vyzkoušet usmažit masopustní koblihy. V našem podání tedy spíš vdolečky, protože je tak máme radši. Tentokrát jsem nevyužila babičku na telefonu, ale zalistovala na IMG_20160114_191828 internetu a využila skvěle popsaný recept od Florentýny. Dlouho jsem to odkládala, protože jsem vždycky měla představu, že z přípravy koblih zbyde spoustu napatlaného nádobí, bude to trvat dlouho, zestárnu u plotny až je budu smažit…Prostě moji hlavu strašilo spoustu bludů, které jak jsem zjistila vůbec nejsou pravda. Příprava koblih nakonec proběhla hladce a rychle a to i přesto, že nemám žádného šikovného robota na hnětení a kynutí těsta, ale pouze svoje vlastní svaly. Trochu toho času ale budete potřebovat, jedná se přece jen o kynuté těsto a kynutí holt nijak neurychlíte. IMG_20160114_184735  Před smažením vás jen chci varovat, že smažení si bude vyžadovat vaši plnou pozornost. Opravdu u toho nestrávíte mládí, ba právě naopak, samotné smažení je takový fofr, že jsem měla co dělat, abych své veledílo nespálila. A ještě jedno smažící upozornění pro začátečníky. Smažte koblížky do zlatova, je potřeba počítat s tím, že ještě bude dobíhat proces barvení po vyndání z oleje, díky čemuž mám všechny koblížky dost tmavé.
IMG_20160114_184754
Pokud se tedy také vrhnete na předmasopustní veselý, přeji dobrou chuť.
Zanechat Odpověď

