Přečteno – Samec

Autor: Clayton Alicesamec_Clayton

Série: Coctail

Díl: 4

Dlouho očekávaný poslední díl série Coctail mě upřímně maličko zklamal. Po propracovaných popisech postav v předchozím Hřebci mi tentokrát nepřirostla k srdci ani jedna z hlavních postav a to i přesto, že oba dva pomáhají opuštěným psům. Rozmazlená bohatá královna krásy, která se sice rádoby postaví na vlastní nohy, ale vše vlastně za peníze svého bohatého otce a rádoby sexy veterinář, který mi podle popisu přijde asi jako když mi kamarádka popisuje svého miláčka o kterém si jasně uvědomuje, že se líbí jen a jen jí. Po předchozích dílech mi chybělo nějaké ztotožnění s hlavními hrdiny, chybělo mi to, abych se do Lucase zamilovala. Tentokrát ani nedošlo k žádnému trojúhelníku, aby láska mohla nakonec zvítězit. I přesto si ale autorka zachovala svižné a poutavé vyprávění, takže ani čtení posledního dílu nebylo žádné utrpení.

Pokud nebudu srovnávat s předchozími díly, vychází mi z toho Samec jako příjemná a čtivá oddychovka do peřin.

Za mě ***

 

Vysvětlivky:

***** – koupím si tištěnou knihu a určitě ji budu číst opakovaně
**** – uvažuji o tom, že zaujme stálé místo v mé knihovně
*** – stojí za to si přečíst a nebojím se ji doporučit dál
** – dočetla jsem, ale nikde o tom nemluvím
 * – nedočetla jsem, nebo všechny varuji, aby se k tomu nepřibližovali
Zanechat Odpověď

