Přečteno – První

Autor: Cass Kiera první_Cass

Série: Selekce

Díl: 3

Těšila jsem se na poslední díl série, ikdyž už jsem vlastně tušila, jak to celé skončí. Řekněme, že celá série si nehraje na složitý a zamotaný příběh. Už od prvních stránek se dá příběh celkem lehce předpovídat, ale přesto je to knížka, která se moc dobře čte a je to jedna z knih, kvůli kterým obětujete několik hodin spánku, aby jste ji dočetli. Příběh lady America (ano, opravdu se tak jmenuje) je plný krásných šatů, účasů, služebných a průšvihů hubaté dámy z nižší vrstvy, Vlastně se jedná o pohádku o Popelce v trochu fantasy podání. Jediným zklamáním pro mě byl celý závěr knihy, který u mě vyvolal obrovskou zvědavost na pokračování celého příběhu o kterém se zatím nemluví. Upřímně ale doufám, že se k němu autorka odhodlá. Poprvé bych totiž očekávala, že bude pokračování mnohem napínavější než první část.

Za mě slušný průměr, oddychovka bez výrazné nutnosti přemýšlení.

***

Vysvětlivky:

***** – koupím si tištěnou knihu a určitě ji budu číst opakovaně
**** – uvažuji o tom, že zaujme stálé místo v mé knihovně
*** – stojí za to si přečíst a nebojím se ji doporučit dál
** – dočetla jsem, ale nikde o tom nemluvím
 * – nedočetla jsem, nebo všechny varuji, aby se k tomu nepřibližovali
Zanechat Odpověď

